داستان آمازون و  هزاران فروشگاه تخصصی همکاری در فروش

همکاری در فروش دیجی کالا

Amazon یک غول بزرگ اینترنتی و بزرگترین فروشگاه آنلاین در دنیا امروزه صدها هزار محصول دارد که به روشهای مختلفی این محصولات را به فروش می رساند.

جالب است بدانید درصد قابل توجهی از این فروش توسط سیستم همکاری در فروش آمازون و توسط بازاریابان این سیستم صورت می گیرد.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش آمازون بسیار ساده است و روشهای مختلفی دارد که در زیر تعدادی از آنها را می توانید ببینید:

  1. اگر سایت پر بازدیدی در زمینه تخصصی ساختمان و معماری دارید، می توانید کتابها و ابزار مهندسی ساختمان را از طریق سیستم همکاری در فروش آمازون به مخاطبین سایتتان پیشنهاد دهید و ۲۰ درصد از هر فروش را به عنوان درآمد خود به جیب بزنید.
  2. اگر صفحه اینستاگرامی تخصصی در حوزه آرایش و زیبایی دارید، می توانید محصولات حوزه آرایش و زیبایی آمازون را از طریق سیستم همکاری در فروش آن برای مخاطبینتان معرفی کنید و از لینک affiliate خودتان به سایت آمازون ارجاع دهید و سود قابل توجهی کسب کنید.
  3. اگر لیست ایمیلی دارید که مخاطبین آنها به شما اعتماد کافی دارند، می توانید به آنها محصولاتی را که تایید می کنید معرفی کنید و در سود فروش آن محصولات با آمازون شریک شوید.
  4. یک سایت فروشگاهی برای فروش محصولات آمازون بزنید و با ابزار های دیجیتال مارکتینگ از طریق فروش در آن سایت کسب درآمد کنید.
  5. و روشهای زیاد دیگر که نیاز به کمی خلاقیت دارد.

معرفی چند وب سایت موفق که با سیستم همکاری در فروش آمازون کار می کنند

در دنیا هزاران سایت هستند که حتی یک محصول هم ندارند ولی با سیستم های همکاری در فروش سایتهایی مثل آمازون درآمد های قابل توجهی کسب می کنند.

۱ – وب سایت THEWIRECUTTER.COM

این سایت در سال ۲۰۱۱ توسط Brian Lam (نویسنده سایت Gizmodo) تحت سیستم همکاری در فروش آمازون ایجاد شد و با ایده the best به درآمد ۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ رسید.

درست شنیدید! ۳۰ میلیون دلار با فروختن کالا از طریق سیستم همکاری در فروش آمازون.

استراتژی تولید محتوای این سایت بر معرفی بهترین محصولات بوده و این بهترین ها را از مطالعه نظرات کاربران در سایتهایی مانند آمازون و سایتهای نقد و بررسی تخصصی استخراج می کرده.

به عنوان مثال : معرفی بهترین گوشی اندرویدی سال ۲۱۰۹ یا معرفی بهترین چاپگر خانگی یا بهترین هدفون بلوتوث.

۲ – سایت LUCIESLIST.COM

این سایت یک سایت تخصصی کودک و مادر است که یک لیست برای خرید ملزومات کودک به همراه آموزش ها و … ارائه می دهد. این سایت در ابتدای ورود اطلاعات مادر، فرزند و ایمیل کاربر را گرفته و کاربر را عضو خبرنامه ایمیلی خودش می کند و با استراتژی سئو و ترافیک هایی همچون سوشیال و ایمیل مارکتینگ، پیشنهاداتی به مادر برای خرید ملزومات کودک می دهد.

 

و حالا دیجیکالا و فرصتی مشابه

 

  1. دیجیکالا نزدیک ۲ سال است که سیستم چند فروشندگی همچون آمازون را راه اندازی کرده است و فروشنده بسیاری از اجناس موجود در دیجیکالا دیگر خودش نیست!
  2. این مساله باعث افزایش تعداد محصولات دیجیکالا شده (در زمان نگارش این مقاله دیجیکالا دقیقا ۱,۲۴۶,۵۷۱ محصول دارد) به نحوی که تولید محتوای با ارزش برای همه این محصولات امری غیر ممکن می باشد.
  3. به تازگی سیستم همکاری در فروش دیجیکالا با الگو گرفتن مثبت از آمازون راه اندازی شده است.
  4. به تازگی دیجیکالا به کاهش انبار ها و ارسال از مبدا فروشندگان روی آورده است.

آیا این فرصت را کشف کردید؟

 

بله روش کار بسیار ساده است. کافی است یک دسته محصولاتی که محتوای مناسبی برای آنها تولید نشده است را انتخاب کنید و یک وب سایت تخصصی برای آن دسته با ایده خودتان بزنید (می تواند سایت تخصصی نقد و بررسی باشد یا یک فروشگاه تخصصی)

  • هر روز یک محتوا برای یکی از محصولات آن دسته بندی تولید کنید، آن محتوا را سئو کنید و فروش و دردسرهای آن را به دیجیکالا بسپارید!
  • درصد های تخصیص یافته برای بازاریابان سیستم همکاری در فروش حدود نیمی از سودی است که دیجیکالا می گیرد!
  • پس در فروش آن بخش با دیجیکالا نصف-نصف شریک شده اید.
  • احتمالا می دانید که سئوی یک سایت تخصصی بسیار ساده تر از سئوی یک سایت عمومی می باشد!
  • و در نهایت به نظر شما اپلیکیشن ترب (برای مقایسه قیمت ها) از کجا کسب درآمد می کند؟

نحوه کار چگونه است؟

  1. یک دسته بندی از دیجیکالا را انتخاب می کنید (هرچه دسته بندی تخصصی تر باشد بهتر است.)
  2. یک دامنه تخصصی مرتبط با آن دسته بندی ثبت می کنید.
  3. به سایت affiliate.digikala.com می روید و یک حساب کاربری می سازید.
  4. لینک تولید شده همکاری در فروش محصول را به جای دکمه افزودن به سبد خرید قرار می دهید. (محصول معرفی/خارجی)
  5. سایت خودتان را سئو می کنید.
  6. آمار افزایش درآمد خودتان را در پنل همکاری در فروش دیجیکالا مشاهده می کنید!

 

 

آماری واقعی که در زمان نگارش مقاله از صفحه فرود affiliate.digikala.com برداشته شده!

  1. وب سایت مدیا اد (mediaad.org) در زمان نگارش مقاله درآمد ماهانه ۱۷۰ میلیون تومانی از سیستم همکاری در فروش دیجیکالا داشته است.
  2. اپلیکیشن و وب سایت “ترب” که فقط کار مقایسه قیمتی را انجام میدهد در ماه گذشته حدود ۷۰ میلیون تومان درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجیکالا داشته است.
  3. وب سایت ایمالز در ماه گذشته درآمدی بالغ بر ۸۰ میلیون تومان فقط از سیستم همکاری در فروش دیجیکالا داشته است.
  4. وب سایت ها و اپلیکیشن های تخفیف گروهی از مشتریان پروپاقرص سیستم همکاری در فروش دیجیکالا هستند.

شما میتوانید با کمترین هزینه وارد این رقابت شوید . ما برای شما طراحی و ثبت فروشگاه در گوگل را انجام می دهیم 

برای دیدن نمونه فروشگاه های ما کلیک کنید

 

(Visited 85 times, 1 visits today)